MAIL

Onze Covid-19 huisregels

The Pub & Churchill’s volgen de regels die zijn opgesteld door het RIVM, KHN en de overheid. Wij vragen u om het onderstaande te lezen, zodat u als gewaardeerde gast weet wat wij van u en onze medewerkers verwachten. Gezondheid en veiligheid staan ​​bij ons op de eerste plaats.

  1. Alle reserveringen vinden per telefoon plaats.Het is niet mogelijk online te reserveren.
  2. Wij hebben bij een reservering van één van de gasten de contactgegevens nodig (om contact met u te kunnen opnemen indien er wijzigingen zijn in de bedrijfsvoering of indien er gasten getraceerd moeten worden).
  3. Wij vragen u de volgende vragen over u en uw gezelschap eerlijk te beantwoorden:
    • had u of iemand in uw huishouden recent griepachtige verschijnselen?
    • moest u of iemand uit uw huishouden recent hoesten?
    • heeft u of iemand uit uw huishouden contact gehad met iemand die de afgelopen 14 dagen positief getest is op Covid-19?
  4. Zorg dat u een tijdstip reserveert dat u goed uitkomt. Indien u te vroeg komt vragen wij u buiten de locatie te wachten. Wanneer u meer dan een kwartier te laat arriveert zal de tafel niet meer beschikbaar zijn.
  5. Geef ons aan indien u speciale wensen heeft. We kunnen niet garanderen om aan iedere eetwens te voldoen, maar we gaan ons best doen. Speciale wensen bestaan uit:
  • Diëten en allergieën
  • Kinderstoelen en -wagens
  • Rolstoelen
  • Honden
  • Specifieke tafels
  • Groepsboekingen (met 1,5 meter afstand)
  1. Binnen zijn er 30 eetplaatsen beschikbaar (maximum vanuit de overheid). Daarnaast zijn er 18 overdekte en 80 onoverdekte plaatsen op het terras. Als u op een onoverdekte plek zit kunnen we niet garanderen dat er binnen plek is indien het gaat regenen. Dit vanwege de regels vanuit de overheid.
  2. Wij hebben een variëteit aan tafels voor diverse gezelschappen beschikbaar. Kunt u tijdens het reserveren aangeven welke tafel u nodig heeft. U hebt de keuze uit:
    • Eettafel voor 1-8 gasten uit hetzelfde huishouden
    • Eettafel voor 2 gasten uit een ander huishouden
    • Eettafel 1,5 meter uit elkaar voor groepen van 4 tot 8 personen uit verschillende huishoudens
    • Staantafels 1,5 meter uit elkaar voor drankjes en snacks voor groepen van 2 tot 8 personen uit verschillende huishoudens (om de anderhalve meter regel te respecteren is het noodzakelijk dat iedereen in zijn stoel blijft zitten en niet van stoel ruilt met een andere gast)
  3. Tijden waarop je kunt reserveren zijn verspreid over de tijd, zodat een maximum van 2 tafels vrij zijn op elk gegeven moment.
  4. Doordat wij een maximum aantal gasten kunnen ontvangen zullen we alleen onze Pub a la carte menu serveren. Ons All You Can Eat Churchill’s menu zal terugkeren op een nader te bepalen geschikt moment.

Regels voor onze gasten

  1. Kom aan op het moment van de reservering. Indien u te vroeg bent en uw tafel nog niet gereed is, vragen wij u om buiten het pand te wachten.
  2. Gebruik alleen de hoofdingang aan de voorzijde. Daar vragen wij u om uw handen te desinfecteren.
  3. Wacht bij de receptie op de gastheer. Wij verzoeken u niet zelf een tafel te zoeken.
  4. Om de gezondheid van onze gasten en medewerkers niet in gevaar te brengen, vragen wij u de gezondheidsvragen eerlijk te beantwoorden. Indien u op de dag van uw reservering niet kunt komen, vragen wij u om ons dit zo snel mogelijk te laten weten.
  5. Indien u eenmaal een uw tafel zit vragen wij u te blijven zitten.
  6. Wilt u na een toiletbezoek uw handen wassen. Er is desinfectiemiddel beschikbaar.
  7. Wilt u andere tafels niet bezoeken of schreeuwen naar een andere tafel.
  8. Verwissel geen stoelen of ander meubilair zodat de regels gehanteerd blijven.
  9. Wanneer u klaar bent vragen wij u om borden en glazen aan het einde van de tafel te zetten, zodat onze medewerkers deze kunnen ophalen zonder over u heen te buigen.
  10. Gebruik bij het verlaten de poorten op het terras.
  11. Wij behouden ons het recht voor om voor het betreden van het pand met een infrarood thermometer de temperatuur van onze gasten te meten.
  12. Tijdens het wachten voor onze afhaal service hebben wij een '1,5 meter afstand' gebied gecreëerd. Wij vragen u te wachten in dit gedeelte en niet door de locatie te lopen (behalve om naar toilet te gaan) of andere gasten aan een tafel te bezoeken.
  13. We vragen u 1,5 meter afstand te houden van onze medewerkers, zodat ze veilig hun werk kunnen doen.
  14. De garderobe is niet beschikbaar. Wij vragen u al uw persoonlijke spullen bij u te houden.
  15. De kinderhoek is helaas niet beschikbaar. Wij vragen ouders om erop te letten dat hun kinderen op hun plek blijven zitten.

Voorzorgsmaatregelen die wij treffen

  1. Alle medewerkers wassen elke 30 minuten hun handen.
  2. Alle oppervlakten aan de bar en in de keuken worden elk uur schoongemaakt.
  3. Alle tafels, stoelen, pin apparaten en tablets met het menu worden na ieder gebruik schoongemaakt.
  4. Specifieke medewerkers zullen de tafels afruimen. Deze medewerkers dragen handschoenen.
  5. Alle medewerkers krijgen voor aanvang van een werkdag dezelfde vragen gesteld als onze gasten.
  6. Eten en drinken zullen aan het einde van de tafel worden opgediend. Aan de gasten wordt gevraagd om de borden en glazen zelf te verdelen over de tafel. Dezelfde plek wordt gebruikt voor het ophalen van de borden, bestek en glazen.
  7. Onze medewerkers in de keuken zullen met de voorgeschreven afstand van elkaar werken. Zij zullen minimaal elke 30 minuten hun handen wassen en minimaal elk uur de oppervlakten in de keuken reinigen, zoals voorgeschreven door de KHN.
  8. Toiletten en alle contactpunten worden iedere 30 minuten gedesinfecteerd.
  9. Onze pooltafel en dartborden zullen niet beschikbaar zijn.